Dungeony

Na Azerothu se nachází spousta míst, kde se usídlili ještě silnější nepřátelé, než které normálně potkáváte. Tato místa se nazývají dungeony a většinou potřebujete 5 lidí, abyste dokázali tato místa projít. Zde najdete přehled některých z nich.  

Ragefire Chasm (13-22)
agefire Chasm je spleť sopečných jeskyň pod novým hlavním městem Orků - Orgrimmarem. Svoje útočiště si v jeskyních našel kult známý pod jménem kult hořící čepele (Burning Blade). Orkský vládce Thrall neusiluje tento kult zničit, protože věří, že pod správným vedením by mohl Hordě pomoci. Temná sila z Ragefire Chasmu by ale mohla zničit vše, čeho orkové zatím dosáhli.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

 

  

Wailing Caverns (15-28)

edávno, druid jménem Naralex objevil síť jeskyní v srdci Kalimdorských Barrens. Nazval je Naříkající jeskyně (Wailing Caverns). Jsou plné gejzírů, které v průběhu erupce vypouštějí plyny a výpary. Naralex věřil, že pomocí gejzírů se mu podaří vrátit na území bájnou faunu. Ale nato potřeboval načerpat energii ze Smaragdového snu. Jeho vize se ale změnila na noční můru. Časem se jeskyně začala měnit - voda se zamořila a plazi, kteří v jeskyních žili se změnili na nebezpečné predátory. Šeptá se, že Naralex se nachází někde v srdci labyrintu, chycený za hranicemi Smaragdového snu. Dokonce jeho kdysi oddaní pomocníci se změnili. Teď jsou známí jako šílení Druidi drápu (Druids of the Fang).

VÍCE INFORMACÍ ZDE

Deadmines (15-28)

dysi největší zlaté doly v lidských zemích, byly zrušeny poté co Horda srovnala se zemí Stormwind - během První Války. Nyní se v těchto Mrtvých dolech, jak se jim právě říká, usídlilo bratrstvo Defias a změnili tyto temné tunely na svou soukromou svatyni. Povídá se, že několik goblinů staví něco hrozného na úplném spodku dolu, a tak se tam vydávají dobrodruzi v pokušení že něco zjistí. Vchod do Deadmines je prý někde ve vesnici Moonbrook.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

 

Blackfathom Deeps (20-27)

uiny Blackfathom Deeps se nachází na pláži Zoram Strand v Ashenvale. Dříve se zde nacházel rozlehlý nádherný chrám, který postavili Noční Elfové pro svoji měsíční bohyni Elune. Při rozdělení světa vlivem výbuchu Sluneční studny se chrám rozpadl a ponořil hluboko do vln Veiled Sea.

VÍCE INFORMACÍ ZDE



  

Shadowfang Keep (22-30)

očas Třetí války mágové z řad Kirin Toru bojovali proti nemrtvým armádám. Po smrti tito Dalaranský mágové posvstávali aby posilnili řady nemrtvých. Frustrovaný z průběhu války se Arcimág Arugal, bez dovolení rady, rozhodl na pomoc přivolat entity z jiné dimenze, aby pomohli zdecimované armádě Dalaranu. Arugal povolal do Azerothu dravé Worgy. Tihle zvířecí lykani nejenom porazili nemrtvé, ale brzy poté se obrátili i proti samotným mágům. Worgové zaůtočili na zámek vznešeného Barona Silverlaina, situovaný nad malou vesničkou jménem Pyrewood, který se rychle změnil na temné ruiny. Šílený z pocitu viny, Arugal přijal Worgeny jako jeho děti a utáhnul se do zámku od té doby známého jako Pevnost Stínového Drápu (Shadowfang Keep). Říká se, že v zámku pořád sídlí, ochraňován obrovským Worgem Fenrusem a pronásledovaný pomstychtivým duchem Barona Silverlaina.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

Razorfen Kraul (24-29)

azorfen Kraul je domovem Quilboarů, neboli Prasečích lidí. Jejich domov je těžce opevněný v kořenech které pravděpodobně vyskakují z demigoda Agamaggana. Nachází se v Barrens, daleko na jihu.

VÍCE INFORMACÍ ZDE



 

 

The Stockade (24-32)

he Stockade je vlastně rozlehlé podzemní vězení, které se nachází přímo v centru Stormwindu. Je zde uvězněno mnoho nebezpečných kriminálníků, včetně několika zločineckých vůdců a Defiaských žoldáků. Nedávno zde ovšem proběhla vzpoura a nyní je The Stockade pod kontrolou zločinců. Během vzpoury byly stráže vyhnány a nyní hlídají východ z vězení, aby žádný zločinec nemohl utéct a ohrozit Stormwind.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

 

 

Scarlet Monastery (29-45)
oto místo bylo dříve okázalou baštou Lordaeronských kněží. Bylo zde centrum pro výchovu a vzdělání budoucích kněží. Při vzestupu Scourge během Třetí války bylo toto kněžství přeměněno na sídlo fanatických Scarlet Crusade a stalo se jedním z jejich čtyř nejvýznamnějších sídel v Azerothu.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

 

 

 

Razorfen Downs (35-42)

azorfen Downs je pohřebiště předků Quilboarů, kteří si vytvořili své domovy mezi trny na jiho Barrens, kousek od Razorfen Kraul. Scourge se podařilo většinu z Downs zabrat, a zamořili tak posvátné hřbitovy, aby znovu přivedly mezi živé ty co už jsou mrtví.

VÍCE INFORMACÍ ZDE



  

Maraudon (40-52)

araudon je posvátné místo kentaurů. Před dávnými časy se zde usídlila zemní elementárka princezna Theradras, do které se zamiloval Cenariův syn Zaetar. Díky nim vznikly první kentauři. Ti ovšem nenáviděli svou znetvořenou podobu a svého otce zabili. Theradras ho pohřbila na místě jejího tajného útočiště hluboko v jeskyních Maraudonu.

VÍCE INFORMACÍ ZDE


 

Zul'Farrak (42-46)
oto sluncem-spálené město je domov Sandfury trollů, známých hlavně pro jejich neobvyklou nemilosrdnost a temnou mystiku. Zul'Farrak také kromě hromady trollů obydluje mnoho jiných prapodivných příšer, například velký ještěr Gahz'rilla a mnoho hmyzu jako jsou skarabeové. Tito (ne) příliš mírumilovní tvorečkové nemají příliš v lásce místní dobrodruhy a badatele,kteří se opakovaně se snaží prozkoumat toto velmi zajímavé město. V Zul'Farraku se stavělo typickou trollí architekturou,tudíž tu nenajdete žádné prapodivné stavby typu Caverns of the time, ale nabízí mnoho nádherných chvil při zabíjení některého z místních bossů :-).

VÍCE INFORMACÍ ZDE

Scholomance (56-61)

cholomance je instance umístěna v kryptě, která se nachází hluboko pod ruinami Caer Darrow. Dříve Caer Darrow patřilo vznešené rodině Barovů, ale za Druhé Války bylo Caer Darrow zničeno Hordou, která zde hledala posvátný magický kámen, který uctívali již Vysocí elfové. Tento kámen posloužil Guldanovi k výrobě Oltářů bouří, které měli předávat ogrům magickou energii. Barovové po zničení místní pevnosti pronajali Scholomance Kel'Thuzadovi . Usídlil se zde i s Kultem Zatracených a začal vyvíjet ...

VÍCE INFORMACÍ ZDE

 

Stratholme (56-60)
ylo to druhé největší lidské město v Lordaeronu, pouze hlavní město Lordaeron (yní Undercity) bývalo větší. Ve svých dnech slávy měl Stratholme okolo 20 tisíců obyvatel a měl opravdu vyhlášené speciality, tak typické právě pro něj, jako například Fras Siabiho tabák. Téměř celá populace však byla zmasakrována princem Arthasem, který v tomto rešení viděl jedíný způsob, jak zařídit, aby se vesničané (i když ještě nepřeměnění na nemrtvé) nepadli do rukou Pána Děsu Mal'Ganise, který by pro ně připravil věčný život v rozpadajícím se těle. Většina preživších opustila město s Jainou Proudmoore. Arthas poté hnán pomstou vyrazil na Northrend.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

Karazhan (70+)

rastará opuštěná věž, která stojí na jihu Deadwind Pass. Stala se známou hlavně proto, že v ní dlouhou dobu žil Medivh, poslední Strážce Řádu Tirisfal. Ten byl však během První války zabit skupinkou Stormwindských bojovníků a Medivhovým bývalým učedníkem Khadgarem. Od té doby je věž opuštěná. Ve věži však zůstali různé vize, vzpomínky, oživlé mrtvoly bývalých návštěvníků věže a i další anomálie. Karazhan, nazývaný také Slonovinová věž, je ohromný. Uvnitř se nachází ohromné jídelny, příjímací sály či pokoje pro hosty, stejně jako kuchyně, knihovna či pracovna na úplném vrcholku věže.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

Nexus - The Nexus, The Oculus, The Eye of Eternity
odrý dračí aspekt, Malygos, byl před věky jmenován titány jako strážce magie. Jednou, bylo to asi před deseti tisíci lety, sledoval s hrůzou, jak Deathwing zničil celou jeho modrou letku. Od té doby ho pohltilo poloviční šílenství. V poslední době se Malygos plně vracel ke svým myšlenkám. Rychle zhodnotil stav magických záležitostí na Azerothu a došel k smutnému závěru, že budou mít vliv na celý svět. Obviňoval obyvatele Azerothu , všechny války s Legií a další bolestné momenty a za jejich touhu po magické moci.

VÍCE INFORMACÍ ZDE

 

   

Secrets of Ulduar





polu s Uldum a Uldamanem, je Ulduar třetí pevností dávných Titánů. Čtvrtou je Maraudon, který v sobě ukrývá Terramok, pradávné Titánské sklepení. A nakonec pátá pevnost se nachází pod Bael Modan na jihu Barrens. Ulduar je na severní straně Storm Peaku a opravdu ho nelze přehlédnout.

 

Caverns of the Time

 



ato lokace je sídlem Bronzové letky aspekta Nozdormu, kterého zde zastupuje jeho potomek Andormu. Stejně jako před 10 000 lety v trilogii Válka Prastarých se nějaká tajemná moc snaží pozměnit linie času a změnit výsledky důležitých událostí. K tomu používá draky z Nekonečné letky (Infinite Dragonflight), na které narazíte v každé instanci (kromě Hyjal Summitu). Odpověd na otázku, kdo ony tajemné draky poslal, nezná nikdo. Spekuluje se o vlivu Starých bohů, nebo samotného Deathwinga. Nejvíce spekulací o vůdci této letky se však točí kolem Nozdorma, vůdce Bronzové letky. V tom případě bychom si však mohli vyložit činy Nekonečné letky jako pozitivní:

  • zabránění Medivhovi otevřít portál pro orky a démony
  • zabránění Arthasovi stát se králem Lichů
  • zabránění Thrallovi, aby vytvořil Hordu, což by vedlo k bojům s Aliancí

Této teorii nasvědčuje i fakt, že se žádný z draků Nekonečné letky nepokouší sabotovat obranu Stromu Světa.
Kdo je ovšem skutečným vůdcem této letky, se zřejmě nikdy nedozvíme.

V Caverns of Time (CoT) se nachází 4 dungeony (podrobnější info ve stylu ostatních dungů ke každé části později): Old Hillsbrad Foothills (OHF), Black Morass (BM), Hyjal Summit a s příchodem WotLK i Culling of Stratholme.

Old Hillsbrad Foothills
V Old Hillsbrad Foothills se snaží draci zabránit Thrallovi v úniku z Durnholde. Kdyby se tak stalo, Thrall by nikdy nemohl sjednotit orkské kmeny a nemohl by zformovat alianci s lidmi a aliance by nebyla dostatečně silná aby mohla čelit Plamenné legii.
V dungeonu se nejprve musíte probojovat do Durnholde Keep. Na této cestě narazíte na prvního bosse dungeonu jménem Lieutenant Drake který se objeví poté, co umístíte bomby na všechny sudy v budovách dole, kde žijí orkové. Poté pokračujete do hradní věznice. Odtamtud nejdřív zamíříte do zbrojnice, kde si Thrall vezme zbraň a brnění a vydáte se ven z hradu. Jakmile vyjdete z hlavní brány, přijede k vám lidský jezdec a druhý boss dungeonu jménem Captain Skarloc. Pokud ho překonáte, odjedete do Tarren Mill, kde potom co osvobodíte Tarethu na vás vylítne hlavní boss instance jmenem Epoch Hunter.

Black Morass
Druhou instancí je Black Morass, což je území dnešního Blasted Lnads. Odehrává se v době, kdy Medivh (posedlý Sargerasovou vůlí) otevírá portál pro orky (tehdy ještě zotročené). Podivné kreatury vylétají z portálů, které se otevírají okolo Medivha a snaží se mu zabránit v dokončení rituálu tím, že ho zabíjí. Vy jste opet Bronzovou letkou posláni aby jste zabránili katastrofě a ubránili ho, protože bez orků by byla šance na poražení Plamenné legie malá. Poté co Medivh začne vyvolávat, začnou na vaši skupinu nabíhat velké počty nepřátel a při šesté, dvánácté a osmnácté vlně přijdou bossové Chrono Lord Deja, Temporus a nakonec Aeonus.

Hyjal Summit
Jak již jméno napovídá, bitva se odehrává na hoře Hyjal, na které se nachází Strom Světa Nordrassil který chce Archimonde zničit, neboť byl zdrojem síly nočních elfů - pri jeho sázení Aspekti řekli: "Dokud bude tento strom vzkvétat, bude vzkvétat i rasa nočních elfů". Tam se proto musíte vydat a zachránit pomoci křehké alianci orků, lidí a nočních elfů a pomoci jim zničit Archimonda.
Ve hře Warcraft 3 Reign of Chaos najdeme tuto bitvu v poslední kampaňové misi pod názvem Soumrak Bohů(Twilight of the Gods). Všichni bossové (Kromě Kaz'rogala) jsou z původní hry a mají velmi podobná a nebo stejná kouzla. Čelit budete bossům Rage Winterchill (Lich), Anetheron (Dreadlord, v češtině Pán Děsu), Kaz'rogal (Doomguard, v češtině Strážce Záhuby), Azgalor (Pit Lord), Archimonde the Defiler (Eredarský černokněžník)

Culling of Stratholme
V tomto dungeonu pomáhate princi Arthasovi vyčistit Stratholme od nakažených obyvatel. Princ Arthas po příjezdu do města zjistí, že obyvatelé snědli nakažené obilí, což je brzy změní v zombie. Arthas žádá o pomoc s vyvražďováním Stratholmu Uthera Lightbringera, ale ten je takovým návrhem zhnusen a se svou armádou odjíždí pryč. Ani Jaina se k Arthasovi nepřipojí. Proti Arthasovi stojí pán děsu Mal´Ganis, který se snaží získat co nejvíc zombie a poslat je do Twisting Netheru. Navíc Arthase vysílá útoky, aby ho zpomalil. Ve hře Warcraft 3 Reign of Chaos se tato bitva nachází v kampaňi za lidi jako šestá mise pod názvem Čištění (The Culling).

Všechna práva vyhrazena - WoW.HerniWeb.cz

článek napsal Zorg

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.