The Construct Quarter

  Patchwerk

Velký tlouštík - Ondra ho přezdívá řezník. věřte že vůbec náhodou.
Tenhle boss na nás nikde nečeká,ale přijde za námi,aby se s námi utkal.

Boj s ním je opravdu velmi jednoduchý.

Je potřeba pouze jeden tank.

Boss má asi 4 300 000 HP.

Jakmile tank nabere aggro,už by ho neměl ztratit,takže všichni můžou maximální dmg do bosse.

Co umí: 
Hateful Strike - Patchwerk používá tuto schopnost každých 2,8 sekundy na melee cíl s největším počtem životů- a zraní ho za 20-27k HPs ( takže většinou tank ).
Frenzy - při 5% HP Patchwerk nastane frenzy, to jest zvýší se o 25% dmg a rychlost útoku o 40 %. 
Berserk  - nasranost - Po 5 minutách boje Patchwerk přesne do bersek modu, tím zvýší svoji dmg o 1000 %.


Taktika:
Tank: - jeho jediným úkolem je otočit řezníka obličejem od raidu a udržet aggro :)
DPS: - musí se od začátku full dmg do bosse. Nesmí se stát,že se dostanem přes 5 minut.
Healeři. - je to více než jasné. Tank dostává vážně slušnou čočku,tak healovat tanka co to dá.


  Grobbulus

No,tenhle pán už slibuje o poznání taktičtější boj,vyžadující souhru :). Má na zádech barel s jedem a v ruce stříkačku :-D. Někdo mu říká kuchař,já mu říkám zahradník :D.
 

Je to vážně humusák :-) s 2 900 000 HP

Co tedy panáček umí:

Poison Cloud - každých 15 vteřin udělá mrak jedu, který začíná v rozsahu 3 yardů ale zvětšuje se až na rozsah 30 yardů, děla 2000 Dmg/sec každému kdo v něm stojí.
Slime Spray - je to stříkanec jedu ve tvaru trychtýře před sebe. Podle toho kolik ten flus zasáhne lidí tolik se objeví těch malých slizíků.
Fallout Slime - každých 15 vteřin udělá mrak jedu, který začíná v rozsahu 3 yardů ale zvětšuje se až na rozsah 30 yardů, děla 2000 Dmg/sec každému kdo v něm stojí.
Mutilating Injection - asi nejdůležitější schopnost: Na hráče hodí tento debuff, který tiká 10 vteřin a pak hráč vybouchne a udělá 8000-9000dmg jak sobě tak všem v okolí 10 yardů + na místě kde stál při výbuchu zůstane na zemi zase mrak jedu který začíná na 3 yardech a šíří se na 30 yardů. Mrak jedu dělá opět 2000 Dmg/sec každému kdo v něm stojí. Toto kouzlo casti Grobbulus co 15-20 vteřin- dodávám , že čím déle boj trvá tím častěji to cástí, ale pak už opravdu pekelně rychle- třeba po 5sec ani ne bych řekla. Toto se NESMÍ z hráčů dispellovat, protože pokud se dispellne způsobí dmg okamžitě-ne až po 10ti vteřinách-a dotyčný hráč nestačí odběhnout od raidu dá mu AOE dmg a zůstane mrak jedu na místě kde nesmí být.
Berserk - typická nasranost přijde po 6 minutách boje.

Jak tedy na něj:
Tento boj už opravdu vyžaduje soustředěnost a koordinaci.

 Hlavní tank: - nabere bosse tak,aby se co nejdříve dostal i s bossem k zadní části místnosti. Potom se s bossem pohybuje stále podél místnosti směrem vpravo tak,aby boss nebyl otočený čelem k raidu. (ideálně,otočit ho čelem ke zdi)
Off tank: - myslím,že off tank může dělat normálně dmg do bosse. Pouze v případě,že se v místnosti objeví velký add,je potřeba,aby ho okamžitě naagroval,odtáhl mimo raid  a tam ho zabil.

DPS: - tady je nutné hlavně dávat si pozor na to v čem stojim a hlavně na to když dostanu Mutilating Injection utíkat s tím co nejdál od raidu na předem určená místa (bude popsáno níže ). Boss musí být zabit do 6 minut. Jinak jistá smrt myslím :). Jinak je nutné zabíjet ty malé slizíky co se spawnou. Fakt je potřeba je sundat z healerů. na mě včera visely 3 slizy a jako healer moc plošných kouzel nemám,případně mě jejich zabití stojí kotel many. Tak DPS musí hlídat healery a pomoci jim se slizama.

Healeři: - Je nutné sledovat kdo byl zasažen Mutilating Injection a nejlépe na něj hodit dotku už když utíká prač od raidu. Potom se musí rychle dohealovat,protože cestou zpět už se bude muset vyhýbat zeleným kruhům na podlaze po jedu,který zanechává boss.


Taktika pohybu:
Boj je o tom zvládnout schopnost Mutilating Injection. Jak je již řečeno výše, čím méně má Grobbulus životů, tím častěji to kouzlí. Všichni členové raidu musí na toto očkování dávat dobrý pozor.
Kdokoli má na sobě tento debuff okamžitě běží dál od raidu. Pozor. běží se vždy od raidu na místo,kudy už boss prošel,tedy v žádném případě na místo,kudy teprve raid nebo tank projdou. Ideálně se běhá s inijekcí vybuchovat těsně k hranici posledního jedu,aby se ušetřilo co nejvíce místa na podlaze.Tam zasažený počká  na výbuch a zase se vrátí k raidu. 

!!! pozor na to kudy se vracíte protože pokud se míjíte s dalším hráčem který běží na určené místo-může se stát že vás jeho výbuch zasáhne a AOE vás zabije - vyhýbat se vzájemně - 10 yardů range výbuchu je docela dost .!!!

V podstatě jde o tom, že oblak jedu nikdy nesmíte dát
a) do raidu
b) pred tanka-na místo ve směru kam se tank posunuje

Takže typicky jdete dát oblak na místo „za tanka"- na kraj místnosti kde tank s bosse už prošel.

Z vlastní zkušenosti- na konci to vypadá tak, že je celá podlaha zelená a co dvě vteřiny má někdo na sobě Mutilating Injection - ke konci je nutné ho rfakt rychle dorazit nebo je wipe fakt klidně na 5% protože už není kam se hnout...

Závěr:
Dívat se více než kdykoliv jindy v čem stojím a nikdy nedopustit,abych vybuchl v raidu. Výbuch jedu z nějaké postavy mezi raid je chyba,která opravdu může stát všechny život. je nutné zodpovědně běhat s jedem vybuchnout na místo kde to nikomu neublíží.

Po zabití bosse:
Nelootovat ihned po zabití. Počkejte až zmizí jed. nebo zemřete i když už je boss mrtvý :)
 

  Gluth

Pes čeká v místnosti do které se skočíme z potrubí v horní části místnosti. Je otočený směrem k raidu a evidentně brání dveře,kterými se dostaneme k poslednímu bossovi v této části :)

Co tenhle hafánek tedy zvládá kromě štěkání:
Mortal Wound - Snižuje účinnost léčivých kouzel o 10% po dobu 15s. Tento debuff může být na jedné postavě několkrát. Gluth ho aplikuje každých 10s.
Enrage - zvyšuje melee haste a útok o 25% na 8s. Hunter nebo rogue toto může dispelovat.( ani jedno z toho enmáme :-D )
Decimate - hnusná schpnost. sníží hp všech v místnosti na 5% jejich maximálního zdraví (včetně Zombie Chows). Gluth používá tuto schopnost, každé 2 minuty.
Zombie Chows - Každých 10s se z mříží na zemi objeví Zombie Chow. 
Mají 500,000 HP a pohybují se rychlostí běžícího hráče. Fungují na ně veškeré roots i snares. Po decimate všechny zombie začnou běžet k bossovi.
Devour Zombie - pokud se nějaká zombie dostane dostatečně blízko, Gluth ji sežere a vyléčí se o 5%.
Bersek - nasranost - Po 8 minutách souboje Gluth získá bonus 500% ke zranění a 150% k melee haste. Toto nastane po čtvrtém decimate.


Umí toho na psa se zjevnou vzteklinou poměrně dost,takže jak se sním dá bojovat:

Jsou potřeba dva tanci:
V tomto případě není nikdo hlavní a nikdo off. Tanci se postaví zády k protější stěne,tedy čelem k trubce kterou přijdeme a otočí tak bosse směrem od raidu. Poté co jeden z tanků na sobě bude mít 2-3 buffy kouzla Mortal Wound musí se vyměnit a tankuje druhý tank. Takto se střídají po celou dobu boje.

DPS: - předem je potřeba vyčlenit několik členů z raidu,kteří se MUSÍ start o Zombie vylezené z mříží na zemi. Pes je vážně kruťas,je nutné zajistit,aby se nehealoval tím,že některý zombík skončí v psíkově tlamě a ten se healne. Většinou se o zombie stará mage který zombie natahne na sebe a tím že před nmi utíká zajistí že nedostává od nich dmg. Ve chvíli,kdy pes všem i zombíkům ubere zdraví,musí se zombie zabít.Vždy je nutné tedy na zombie čekat v zadní části místnosti a postarat se o to,aby se zombie dostalo co nejdál od bosse a byl čas je zabít. Po zabití Zombie zase zpátky všichni buší do psa.

Healeři: - Po Decimate je nutné hlavně co nejdříve doléčit tanky a potom i raid.

Fígl na zombie:
Funguje na ně zpomalovací totem,druidí kořeny a podobně,takže kdo může pomáhá se zpomalováním zombie při cestě k bossovi. Je to slušná rychlost.
 

  Thaddius

Thaddius je posledním bossem v Construct části v Naxxramasu a má zhruba 3,850,000HP. Aby jsme se dostali k samotnému bossovi, musíme nejdříve porazit Feugena a Stalagga, dva minibosse.
Thaddius je zábavný týpek :). Stojí čelem k nám na ostrůvku za vodním příkopem.
při vstupu do místnosti uvidíme tedy hlavního bosse a po obou stranách schodiště vedoucí na plošiny. Na každé z obou plošin stojí jž výše zmíněný miniboss.

Taktika na minibosse:
Raid se musí rozdělit do dvou zhruba stejných skupin. Obě skupiny musí mít tanka,healera a přibližně stejné DPS.
na daný pokyn tedy každá ze skupin vběhnou na jednu plošinu a zabíjí bosse. Oba by měli zemřít přibližně zároveň,jinak se navzájem oživují a můžem začít znova.
Mají jedinou schopnost která stojí za zmínku - Magnetic Pull - přitáhne si tanka z druhého minibosse. Zkrátka se prohodí :)

Přechod od minibosse k Thaddiusovi:
Po dobití bossů, je nutné z plošinek přeskočit vodní příkop přímo k bossovi. Po dobití zůstáváme stále v combatu,takže už není možné ani pít ani jíst.

Schopnosti Thaddiuse:
Předně tedy stojí za zmínku,že je to boss ovládající síly elektřiny a kladných a záporných nábojů a v tomto duchu bude probíhat celý boj.
Chain Lightning - 
zraní 3 náhodné hráče za 3600 až 4400 Nature zranění, každých 15s.
Polarity Shift - každých 30s dá Thaddius každému členovi raidu debuff. Buď modré plus, nebo červené mínus. Hráči se stejnými buffy se musí shromáždit k sobě. Pokud hráči, kteří mají rozdílné debuffy, stojí blízko sebe, navzájem ze zraňují. Naopak hráči se stejnými debuffy stojí blízko sebe, získají bonus k útoku.
Berserker Enrage - Po 6 minutách Thaddius získá 1000% bonus ke zranění,to je 100% wipe. 

Jak tedy na něj:
Po dobití obou minibossů je potřeba přeskočit vodní příkop. Věnujte tomu pozornost,může to být zrádné. Pokud tam nepřeskočí třeba tank je to jistá smrt pro všechny.Pokud nedoskočíte, rychle plavte na začátek místnosti a skočte znova.
Thaddius bude v průběhu souboje měnit náboj (debuff) jednotlivých členů raidu a ti se podle toho musí přeskupit. Nejlépe funguje, když lidé s jedním modrým plus stojí napravo od bosse a lidé s červeným mínus stojí nalevo od bosse. V případě změny náboje pak stačí jednoduše proběhnout bossem.

Tank: - musí přeskočit bezchybně na ostrůvek a naagrovat bosse. Pokud je v raidu priest,osvědčilo se na ty méně zdatné pro jistotu hodit levitaci :)
DPS: - před raidem je důležité ujasnit si strany u bosse kvůli polaritě.Stojíme.li tedy k bossovi čelem bere se jeho pravá strana jeko mínus a levá jako plus. je tedy nutné,aby DPS dodržovalo toto pravidlo. Ukazuje to addon,neměl by stím být problém :). Dokonce pokud si dobře pamatuju vidíte nejenom svojí současnou polaritu,ale i tu,kterou dostanete,opravdu by to neměl být problém :)
Healeři: - tady je potřeba healovat hodně celý raid,ale je to vcelku bezproblémový boj

Jediné na co je nutné dávat si pozor je skok k bossovi a změna polarity :) no a klasicky nasranost po 6 minutách,takže ho do té doby musíme zabít.

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.